Fredags feeling och flytet..



Den nakna och svettiga sanningen, första träningen på mitt älskade sats igen. Som jag har saknat dig!
Fredagsfeeling och allt känns verkligen toppen, jag tror nog faktiskt att jag äntligen har hittat en träningsrutin som passar mig ypperligt. Jag tror att jag har hunnit förbereda mig mentalt.. Kanske därfär det går så lätt , eller så har jag äntligen bestämt mig..


Som sagt så var det 3 månader sen jag födde så jag kommer inte köra några pass där det är hopp inräknat eller löpning, enbart för att min kropp ska få läka ordentligt då jag var väldigt inaktiv under 9 månader och tiden innan dess.  Just nu så handlar det enbart om viktminskning innan jag nått mitt mål för att sen börja bygga och forma kroppen. Så jag körde crosstrainer och oj vad jag kommer ha ont i morgon och de närmsta dagarna. HURRA!!
Vilodag i morgon för att återigen träna på söndag, då blir det ett bodypumppass .. YES!!





Mitt eftertränings gotte, kvarg med persika och passionssmak. Ett halvt äpple och en näve med cashewnötter. Har ni smakat denna? Jag tyckte den var helt okej, köpte en annan ny smak med : Vattenmelon, den tyckte jag var betydligt mycket godare än denna :)

Kommentera här: