Första träningen för 2017 avklarad.

Yes, ikväll så bestämde jag mig för att ta bilen till sats och köra igenom hela min kropp. Men främst för ryggen, och oj så skönt det kändes såhär efteråt.

20 min kondition började jag med, och det kommer verkligen kännas av i morgon.. SKRATT!! Men vill man vara fin så får väl man lida pin har jag hört.
Sen så körde jag 10 min rehabträning på medicinboll, så vi får se hur natten kommer bli. Om det kommer kännas som knivhugg eller blir en lugn natt, jag hoppas på det senare..
 
Hälsande hunden (vem fan kom på det namnet liksom?) hehe
och en runda med rumplyft, där kunde jag knappt ligga på ryggen för att det gjorde så ont..

Avslutade det hela med att göra solhälsningen 2 gånger, och oj så skönt det var med yoga.

 
 
Jag har funderat på det här med nyårslöfte, om man ska ha det eller inte..
Och har faktiskt bestämt mig för att jag ska ha det, MEN det kommer handla om min hälsa och resan mot en friskare kropp som orkar med. För just nu är jag så otroligt begränsad i min kropp eftersom jag har ständigt ont.

 
 
Frukosten idag bestod utav vanilj soygurt med hallon och så toppade jag med kakaonibs, MUMS!! älskar dessa frukostar och vill försöka hitta liknande recept. Till det så drack jag en grape och apelsinjuice (skönt att ha en egen råsaftcentrifug)


Nu iom denna resa så måste jag hitta på ett jäkligt bra motto för min resa, TIPS ?

Kommentera här: