Mitt 2016 i bilder.

 
Åre tdå vi skulle bli 2 barnsföräldrar, E skulle få bli storasyster. <3
 
 


 
 
 
 

Vi hade en helt underbar sommar, med bad lek och riktigt mysigt tillsammans.Stora barnet var borta en hel vecka med min pappa och hans sambo i husvagnen.
 
 
 
 

Det år som jag kom igång riktigt bra med träningen och fick in en otroligt bra rutin att komma iväg. Tyvärr resulterade det i att jag fick en inflammation i ryggen som jag tyvärr fortfarande tampas med. Känner mig väldigt nedstämd pga det, kan ju knappt röra mig eller ens kunna träna, tagit upp kontakten med sjukgymnasten för att bli bättre i ryggen igen
Hittade passionen i yoga, vilket jag inte ens kan utföra tyvärr eftersom jag är så otroligt stel i kroppen och har inga muskler (ungefär)
 
Det år som jag gjorde många goda frukostar:
 
 
 
 
 
Det jag åt mest till frukost var självklart den berömda havregrynsgröten, fann en ny kärlek till topping. Nämligen jordnötssmör, samt att få den mer len med en äggvita i. MUMS!
 
 
E målade på min mage när lillebror låg däri, till sist så vart det ett fint handavtryck som avslut. Så mycket kärlek.
 
 
Volbeat, vin på balkongen, häng med vänner, utekvällar med underbara vänner, ny piercing, lärt känna nya spännande människor, köpt ny bil, min mormor gick tyvärr bort.
Det finns så mycket som har hänt under 2016 och jag är otroligt glad att jag fått vara med om så mycket med underbara vänner och familj.
 
Under 2017 så är tanken att jag ska försöka hitta mig själv, tror mycket handlar om att jag liksom tappade bort mig själv när sonen kom. Jag har ingen som helst aning om vad jag vill göra, så det kommer bli mitt mission detta år.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: